P: E5 Cmaj7 E5 Hadd11
1. Em Otrok jsem, zotroC čený vlastní D svobodou,
ta Em svoboda jiná C měla D být.
Em Být co chci, dělat C co jen pro mě D dobré je,
všeho Em dosáhnout, C všechno D mít.
2. Ale teď, Em co je žít? Jak se C nemýlit?
Co znamená Em žití řád? C D
A přece Em řády, hloupá C pravidla,
Em se svobodou spojená jsou H7 snad?
R: Jak pochopit Em mám, co C vyloučit se dá?
Em Svobodu spojit s pravidly, s nesH7 vobodou.
Zapravdu Em dám všem těm, co C neví kudy jít
a Em neumí si vysvětlit, že H7 řády nejdou obejít.
C Svoboda se v D rozhodnutí Em skrývá
a já C můžu D zlo, či dobro Em vybrat.
3. Em Někdo možnost C dal nám kdysi D dávno,
Em zvolit směr a cestou C vykroD čit.
NeEm nutil nás C vybrat cestu D dobrou,
i Em ve špatné nechce nás C opuD stit.
4. Ten Em řád, to rada C může být,
Em je mapou v cestě C za štěsD tím.
Proto mne Em svazuje neC ochota,
Em když já té možnosti neH7 uvěřím.
R: Jak pochopit Em mám, co C vyloučit se dá?
Em Svobodu spojit s pravidly, s nesH7 vobodou.
Zapravdu Em dám všem těm, co C neví kudy jít
a Em neumí si vysvětlit, že H7 řády nejdou obejít.
C Svoboda se v D rozhodnutí Em skrývá
a já C můžu D zlo, či dobro Em vybrat.
B: Jak C vzácný dar On nám D dal,
jsme Em nicotní jak loutky.
C Mohl by tahat za provázky,
D mohl vodit tam a zpátky,
Em ale nechce králem D loutek být,
C proto může nás osH7 vobodit.
R: Jak pochopit Em mám, co C vyloučit se dá?
Em Svobodu spojit s pravidly, s nesH7 vobodou.
Zapravdu Em dám všem těm, co C neví kudy jít
a Em neumí si vysvětlit, že H7 řády nejdou obejít.
C Svoboda se v D rozhodnutí Em skrývá
a já C můžu D zlo, či dobro Em vybrat.